לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים:


    רואה חשבון בתל אביב

    בשנים האחרונות, עלתה לאין שיעור המודעות של אזרחי המדינה לניהול תקין של החשבונות שלהם ובכלל זה בדיקה מדוקדקת של אנשי מקצוע בנוגע לתשלום נכון ומדויק של מיסים או תשלומי חובה אחרים לרשויות, עריכת משכורות נאותה וכו'. שום אזרח לא צריך ובוודאי שלא רוצה לשלם יותר מכמה שנדרש ממנו ולשם בדיקה יסודית ומהימנה מומלץ לפנות אל משרד רואי חשבון. חשוב מאד לשים לב לאיזה משרד רואה חשבון פונים, זאת על מנת שאפשר יהיה לקבל ממנו את השירות הדרוש. רואה חשבון תל אביב יכול להציע מגוון רחב של שירותים לסוגים שונים של לקוחות ויהיה נוח להגיע אליו מכל מקום באזור המרכז.

    השירותים המקצועיים שמציע רואה חשבון תל אביב

    כאמור, רואי חשבון עובדים עם קהלים שונים ומגוונים ולא כל רואה חשבון מציע שירותים לכל סוג של לקוח. יש רואי חשבון שעובדים עם עסקים קטנים – עוסקים פטורים או מורשים, מגישים עבורם את הדו"ח השנתי למס הכנסה או מבצעים עבורם חישובי מע"מ אחת לחודשיים. רואה חשבון תל אביב יכול להציע שירותים גם ללקוחות כאלה וגם לחברות או ארגונים שממוקמים בקרבת מקום. חברות גדולות נדרשות לדין וחשבון בנוגע להתנהלות החשבונאית שלהם ולניהול הספרים ומשרדים של רואי חשבון אמונים על בדיקות אלה ועל מתן האישור שהארגון או החברה מתנהלים על פי החוק מבחינת כספים וחשבונות.

    החשיבות של ליווי רואה חשבון מקצועי

    אין זה מומלץ להגיש דו"חות או טפסים לרשויות המיסים ללא ייצוג של רואי חשבון. כאשר מוצאים רואה חשבון תל אביב שנוח להגיע אל המשרד שלו אין ספק שההתנהלות איתו ומולו תהיה הרבה יותר פשוטה ונוחה ואפשר יהיה לסמוך עליו שיבצע את מה שצריך על מנת שהלקוח שלו לא ישלם יותר מכמה שהוא צריך ולא יחרוג מהמועדים שבהם עליו לדווח דיווחים שונים. חשוב מאד לדעת בדיוק מה מצופה מהלקוח על מנת שרואה החשבון יקבל בזמן את החומרים והמסמכים.

    וידן שיה ושות' – משרד רואי החשבון הינו משרד העובד עם מגוון רחב של לקוחות וארגונים, עם פריסת סניפים נוחה באזור מרכז הארץ.

    קרדיט: freepik

    רואה חשבון במרכז

    כל מי שמנהל עסק או חברה צריך לעטוף את עצמו במבחר אנשי מקצוע שיסייעו לו לנהל את העסק שלו בצורה חכמה וכמובן כזאת שעומדת בדרישות החוקים וההנחיות של מוסדות המדינה. רואה חשבון במרכז הוא אחד מאנשי המקצוע האלה ואם המשרד שלו ממוקם באזור המרכז יהיה נוח מאד להגיע אליו מהרבה מאד ישובים או מקומות בכל רחבי הארץ. מכיוון שבאזור המרכז יש אינספור עסקים וחברות ורוב הפן המסחרי של המדינה ממוקם באזור זה – הרי שחשוב למצוא כאן באזור את כל אנשי המקצוע הנדרשים לניהול תקין של עסקים גדולים או קטנים כאחד, כמו גם חברות, ארגונים גדולים, משרדים או עמותות.

    החשיבות של ליווי מקצועי מצד רואה חשבון במרכז

    בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם מדובר בחברת ענק שמעסיקה עשרות עובדים – אין שום בעל עסק או מנהל חשבונות שיכול לפעול לבדו בתחום של ראיית חשבון, מה גם שבתחום זה נדרשת גם ביקורת אובייקטיבית על ההתנהלות של העסק. המסקנה – כל חברה או עסק חייבים שיהיה להם רואה חשבון במרכז על מנת שיהיה נוח להגיע למשרד שלו או להיפגש איתו והוא זה שייצג אותם מול רשויות המיסים. רואי חשבון מתמחים בכל הפעולות שנדרש לבצע והם יידעו מה ומתי צריך למלא, לשדר או להגיש. כל עסק צריך את הליווי המקצועי והצמוד הזה.

    מה עושים רואי חשבון?

    לרואי חשבון מקצועיים ומנוסים יש לא מעט תפקידים – עריכת הדוחות הכספיים של העסק, עמידה בקשר מול רשויות המיסים (מע"מ ומס הכנסה ובמקרים מסוימים גם המוסד לביטוח לאומי), עריכת משכורות, ייעוץ לחסכון במס ובהעסקת עובדים. רואה חשבון במרכז שמציע שירותים לעסקים קטנים ובינוניים, ישדר עבורם את הדוחות השנתיים ויבצע את כל חישובי המע"מ ומקדמות המס אחת לחודש או חודשיים עבור עוסקים מורשים. ישנם רואי חשבון שמבצעים ביקורת על משרדים אחרים או חברות ומאשרים שכל ההתנהלות הפיננסית מבוצעת בהליכים תקינים ועל פי דרישות החוק.

    משרד רואי החשבון וידן שיה ושות' מציע מגוון רחב של שירותים לכל הלקוחות, עם שלושה סניפים במרכז באזור התעשיה בבני ברק, בשרון באזור התעשייה קריית אליעזר בנתניה ובעמק חפר בבת חפר שקל ונוח להגיע אליהם.

    מעוניינים לקחת שליטה על העסק שלכם?

    צור איתנו קשר

    למה אנחנו?

    זמינות

    יחס אישי

    הגינות

    דיוק

    אמינות

    לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות

    השאירו את הפרטים:


      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
      דילוג לתוכן